معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد گفت: مديريت منابع موجود آبي و پسآب بايد در اولويت كاري مركز توسعه فناوري آب يزد قرار گيرد.

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "سید محمد رضا سید حسینی" روز شنبه هفدهم در جلسه كارگروه آب با اشاره به اینكه برخی دستگاه های اجرایی بصورت پراكنده و در داخل چارت اداری مقوله راهكارهای مصرف بهینه آب را پیگیری می كنند كه این مقوله زمان بر است، اظهار داشت: محتوای جلسات مرتبط با مقوله آب باید در كارگروه های چهارگانه مركز توسعه فناوری آب یزد تهیه و در اختیار دستگاه های مرتبط قرار گیرد.
وی با معرفی "علی اصغر سمسار یزدی" به عنوان مسئول پیگیری و هماهنگی تشكیل مركز توسعه فناوری آب یزد، خطاب به وی گفت: در چهار شاخه اصلی فاز دوم انتقال آب، خط انتقال آب از خلیج فارس، مدیریت منابع موجود آبی و مدیریت پسآب می توان به فعالیت پرداخت كه در دو مورد اول نیاز به هماهنگی های كشوری در سطح وزارتخانه دارد كه در دست اقدام است.
سید حسینی ادامه داد: در زمینه مدیریت منابع موجود آبی و مدیریت پسآب باید اقدامات لازم صورت پذیرد كه این مهم باید در اولویت كاری این مركز قرار گیرد.
وی همچنین خواستار همكاری همه جانبه دستگاه های اجرایی مرتبط در تحقق اهداف این مركز شد.
در این جلسه اعضا به بیان نكته نظرات خود در خصوص راه های مصرف بهینه آب و چگونگی تشكیل جلسات كارگروه مركز توسعه فناوری آب یزد پرداختند و بحث و تبادل نظر پیرامون آن صورت گرفت.
گفتنی است مركز توسعه فناوری آب یزد با هدف نگاه فرابخشی و جامع مدیریت منابع آب در استان، توجه به نقش حاكمیتی استانداری و فعال سازی بخش خصوصی زیر نظر پارك علم و فن آوری استان یزد تشكیل گردیده است.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا